Deck Heroes Today: 0    Total Posts: 17302

Total:#1

Create Thread

[Discussion] windows mobile 10 cuenta

[Copy link] 0/859

Posted on 1/26/17 9:48:04 PM | Show thread starter's posts only

buenas, tengo un problema al tratar de linkear/vincular mi cuenta de Deck Heroes desde mi dispositivo... mi id igg de esa cuenta es 384206331 y trato de vincular a mi gmail, pero no aparece en las opciones del juego, solo me aparece un recuadro donde dice "view more" y al clickear en dicho recuadro sale un cuadro de dialogo que da una descripción de como cambiar de cuenta pero no da un link para poder vincular ni alguna opción, mi nick dentro del juego es CharlesCHE..! ya soy nivel 47 y estoy en el servidor ingles, como mi ingles es malo voy a usar el traductor de google para tratar de decir lo mismo que dije en las oraciones anteriores, desde ya muchas gracias.

Good, I have a problem trying to link / link my Deck Heroes account from my device ... my igg id of that account is 384206331 and I try to link to my gmail, but it does not appear in the game options, it only appears to me A box where says "view more" and clicking on the box there is a dialog box that gives a description of how to change accounts but does not give a link to be able to link or any option, my nick in the game is CharlesCHE ..! I am already level 47 and I am in the English server, as my English is bad I am going to use the google translator to try to say the same as I said in the previous sentences, since already many thanks.

Signature